Klacht Stedin: Slimme gasmeter communiceert niet met de slimme electriciteitsmeter

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 372597
Gebruiker
André van de Bunt
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 22 januari is er op ons woonadres een nieuwe slimme gasmeter geplaatst omdat de oude geen gegevens door gaf aan onze energieleverancier. Op 4 juni is er na veel bellen weer een nieuwe gasmeter geplaatst, welke nog steeds niet communiceert. (4 maanden later!!)
Het grootste probleem zit 'm erin dat wij met Loosdrecht in een zogenaamd 'duo' gebied wonen; de elektriciteitsmeter is van Stedin en de gasmeter van Liander. Bij storing is Stedin leidend en moet het probleem oplossen. Bellen is zinloos en niemand onderneemt actie, Liander wijst naar Stedin en omgekeerd. Wij willen dat Stedin een monteur laat langskomen om een nieuwe electriciteitsmeter te plaatsen. Deze heeft problemen met de communicatie met de gasmeter. Ik hoop snel van Stedin te horen en dat er niet weer met een kletsverhaal verdere tijd verloren gaat.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Stedin spoedig een monteur langs stuurt voor het plaatsen van een nieuwe elektriciteitsmeter, en deze opnieuw koppelt aan de slimme gasmeter.
Geboden oplossing
Monteur van Stedin is langs geweest, heeft een nieuwe elektriciteitsmeter geplaatst maar het probleem is nog steeds niet opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    André van de Bunt
    Datum
    Helaas nog geen enkele reactie mogen ontvangen van Stedin.
  2. Auteur
    André van de Bunt
    Datum
    Afspraak gemaakt met Stedin. Monteur komt langs en lost het probleem hopelijk op.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stedin?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen