Klacht Stedin: Slimme meter werkt niet goed

Klachtnummer
# 134910
Gebruiker
Martha
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Als ik online mn verbruik bekijk van t afgelopen jaar zie ik dat er dagen ontbreken met de cijfers. In het rood. 0,00.
Ook zie ik dagen dat er weer overdreven te veel verbruik!!
Ook heb ik het verbruik van t afgelopen half jaar,wat ik normaal om de 2 maanden per mail krijg.niet gekregen!! Hoe kan dat,wat is er aan de hand?

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Stedin
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Wat vervelend dat de overzichten uit uw slimme meter niet naar verwachting binnenkomen. Ook begrijp ik dat u geen tweemaandelijks overzicht heeft ontvangen van uw leverancier. Heeft u hier al contact over gehad met uw leverancier?

    Uit onze gegevens blijkt dat de meter goed communiceert en zijn standen dagelijks doorgeeft. Mogelijk zit er een probleem in het ophalen van de standen door de leverancier, waardoor er niet dagelijks word uitgelezen. De leverancier kan meer inzicht geven in de producten die u van hen gebruikt, zoals het online overzicht.

    Met vriendelijke groeten,

    Nicole
    Stedin Webcare
  2. Auteur
    Stedin
    Datum
    Geachte mevrouw Ceelen,

    Wij hebben geen reactie meer van u vernomen.

    Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u deze altijd stellen. Indien u geen vragen meer heeft, zullen wij deze klacht als afgehandeld beschouwen.

    Met vriendelijke groet,

    Bianca
    Stedin Webcare

Ook een klacht indienen over Stedin?