Klacht Stedin: Slimme meter.

Tnj

Ze hebben op 29-9-2015 een slimme meter bij mij geplaats. Vanmorgen had ik opeens geen warm water meer dus de boiler deed het niet meer. Stedin opgebeld op de storings nummer zij hebben gezegd dat ik een andere nummer moet bellen die ze pas om 8:00 opnemen. Ik heb ze gebeld rond 8:00 kreeg ik te horen dat ze langs kwamen. Ze kwamen langs en hebben wat in mijn meterkast gedaan en gezegd dat als mijn boiler het vanavond weer niet vanzelf opstaart moet ik de storings nummer bellen en ze zouden langskomen. Nou dat heb ik dus gedaan maar kreeg van hun te horen dat ik weer tot morgen moet wachten voor een afspraak want ze kunnen niet langs komen. Als ik alleen woonde intereseerde mij dit geen ene reet. Maar ik heb een kind van 6 bij me. En in de ochtend moet ze naar school. Dus het word weer drama in de ochtend zonder warm water. Bedankt Stedin om het weer te verpesten. Ga zo door.

Kom gewoon langs en doe jullie fucking werk. Ik betaal gwn electra elke maand. En ik verwacht goeie service stelletjes mongolen.

Wij vinden dat Stedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Geachte mevrouw Mariano,

Wat vervelend dat de boiler niet meer functioneerde na het plaatsen van de slimme meter. Wij begrijpen dat dit overlast kan geven.

Inmiddels heeft u weer contact gehad met een van mijn collega's. Zij heeft u aangegeven even contact op te nemen met de installateur van de boiler. De monteur die u gister bezocht heeft, heeft namelijk geconstateerd dat het probleem in de boiler zit. Helaas kunnen wij daar niet bij helpen. Neem dus zeker even contact op met de onderhouder van de boiler!

Laat u het even weten als de boiler weer werkt?

Nicole
    Stedin Webacre
    Beste Stedin,
    Ik heb contact opgenomen met de installateur zoals jullie hebben gezegd. Ik vind het nu wel een beetje vreemd dat er uiteindelijk toch een monteur van jullie langs komt morgen. Terwijl volgens jullie het aan mijn boiler lig en aan niks in de meterkast. En als jullie mij wat serieuzer hebben genomen konden we dit sinds woensdag al regelen. In plaats van mij van de kasje naar de muur sturen.
    Beste Stedin,
    Ik moet tot volgende week 15 oktober wachten zodat jullie kunnen langskomen. Dus stedin heeft verkeerde info doorgegeven. Wat ik raar vind is dat ik zoveel moet wachten terwijl ik niet eens heb gevraagd voor een slimme meter. Totaal 16 dagen zonder warm water. Nogmaals bedankt stedin.
    Geachte mevrouw Mariano,

Wat vervelend dat u het gevoel heeft dat u van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Onze monteur heeft tijdens zijn bezoek geen problemen in de meterkast geconstateerd en heeft u dus doorverwezen naar een installateur.

Omdat deze monteur nu aangeeft dat het probleem mogelijk wel aan onze kant zit, zal een andere monteur u bezoeken. Hopelijk kan hij het oplossen.

Vanochtend heeft u mijn collega gesproken, zij heeft samen met u de afspraak daarvoor ingepland. Deze is met de voor haar bekende informatie gedaan. U heeft bijvoorbeeld aangegeven de boiler handmatig op te kunnen warmen. Als u deze instelling gebruikt, heeft u natuurlijk gewoon warm water!

Nicole
    Stedin Webacre
    Beste Stedin,
    Ik moest 2x 800 euro ekstra betalen volgens mijn jaarnota in 2013 en 2014. Toen ik jullie heb gebeld om te vragen hoe dat komt, kreeg ik ooit van jullie te horen dat dat kwam omdat ik de boiler handmatig heb gedraaid. En nu adviseren jullie mij het handmatig te draaien? Dacht het niet!
    Beste mevrouw Mariano,

Daar waren wij persoonlijk niet van op de hoogte. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega voor u een afspraak heeft ingepland, zodoende zal de monteur dan bekijken of hij de oorzaak kan achterhalen.

Bianca
    Stedin Webcare
    Geachte mevrouw Mariano,

Helaas hebben wij geen reactie meer van u vernomen.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u deze altijd stellen. Indien u geen vragen meer heeft, zullen wij deze klacht als afgehandeld beschouwen.

Ruben
    Stedin Webcare
    Tnj
    Ik moet zeggen dat het lang heeft geduurd. En op de dag van de afspraak gingen er ook dingen mis. Maar er was een mevrouw aan de lijn die mij heel goed heeft geholpen. De proces vond ik niet zo leuk.

Tnj

Ook een klacht indienen over Stedin?