Klacht Stedin: Stedin bij plaatsen slimme meter verkeerde stand doorgegeven

sad Niet opgelost
Klacht voor 3x te hoge meterstand door nieuwe slimme meter

Onjuiste meterstanden zijn doorgegeven door Stedin bij het pllatsen van de slimme meter bij mijn caravan. De nieuw geplaatste meterstanden beginnen weer op 0 en kan nu niet bewijzen dat de standen 3x zo hoog zijn doorgegeven dan ik heb verbruikt. Volgens Stedin heb ik gemiddeld per week 39 kWh verbruikt en nu met de slimme meter maar 9 kWh.
Dit verschil is veels te hoog. Weet overigens dat dit een stacaravan (chalet) met eigen meter betreft waarvan de meterkast maanden helemaal uit staat.

Dat Stedin een foto kan tonen van de opgegeven meterstand toen zij mijn oude meter gingen verwijderen. Door hun fout betaal ik giga (3x) te veel.

Klacht voor 3x te hoge meterstand door nieuwe slimme meter
Sinds ik een “slimme meter” heb moet ik enorm veel bij betalen. De standen kloppen wel, maar voor een sta caravan met eigen meterkast voor mij alleen en de stroom weken (maanden) helemaal uit staat moet ik € 40,00 per maand betalen. Terwijl een jaar geleden degene van wie ik het kocht en er echt het hele jaar door woonde, maar € 12,00 per maand betaalde. Ik kom niet verder, maar geef het de schuld aan de “slimme meter”. Er klopt niets van.

Ook een klacht indienen over ?