Klacht Stedin: Stedin komt afspraken niet na en blijft in gebreke.

Klachtnummer
# 525359
Gebruiker
B. Nanninga
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 21 oktober 2020 afspraak gemaakt met Stedin om zekering te verzwaren. Uitvoerdatum op de bevestiging staat op 5 febr. 2021. Niemand komt echter opdagen. Gebeld en verhaal gehouden. Als excuus wordt aangegeven dat dit de startdatum is en er contact met me vanaf dat moment wordt opgenomen. Na 2 weken nog steeds niets gehoord. Weer gebeld en deze dame geeft aan dat het erg druk is en er de week erop contact met me wordt opgenomen. Na 1.5 week nog steeds niets gehoord. Vandaag weer gebeld met de belofte dat ik volgende week wordt gebeld. Ik ben er echter nu helemaal klaar mee. Moet wel vooraf betalen en vervolgens er veel tijd en energie in steken om de uitvoering te realiseren. Volgens de algemene voorwaarden van Stedin artikel 12 punt 5 zal bij het overtreden van een termijn opdrachtnemer met opdrachtgever in contact treden. Daar is hier absoluut geen sprake van!

De oplossing

De belofte nakomen en zorgen dat de verzwaring van de zekering volgens offerte met spoed wordt uitgevoerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stedin?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen