Klacht Stedin: Stedin komt schriftelijk bevestigde afspraak niet na

Klachtnummer
# 321835
Gebruiker
beeveebee
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ondanks een schriftelijk bevestigde afspraak voor het plaatsen van een slimme meter kwam er geen monteur opdagen.
Uit telefonische informatie bij de klantenservice (ik had toch een andere betekenis van dit woord in gedachten) bleek de afspraak niet bekend te zijn????? De betreffende medewerker noemde dit een verschil van inzicht? Wat is de waarde van deze schriftelijke bevestiging?
Een middag voor niets thuis zitten kost tijd en geld!
De medewerker aan de telefoon bleef maar volharden in procedures die hij moest volgen en escaleren van het probleem bleek op dat moment niet mogelijk (de klachten afdeling belt u over 4-5 dagen terug). Ik mocht wel mijn klacht bij hem achterlaten en een nieuwe afspraak inplannen.

De oplossing

1. Compensatie voor het niet nakomen van de afspraak
2. Afspraken applicatie checken. Hoe kan dit?
3. Werken aan empatisch vermogen van klanten service medewerkers

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stedin?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen