Wij vinden dat Stedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Stedin: Verkeerde eindmeterstand gas
Details
De klacht
Ik ben het niet eens met de eindafrekening die u ons gestuurd heeft tav de leveringskosten van Gas op 29 oktober 2013. Het bedrag EUR 1735.44 is veel te hoog.De meterstand op einddatum is door Oxxio/Stedin verkeerd genoteerd bij het plaatsen van de nieuwe meter.
Op de meterkaart is duidelijk te zien dat de gaseindmeterstand 1393 m3 bedraagt. Op mijn Oxxio afrekening staat een andere gaseindmeterstand namelijk: 13935 m3. Er is dus bij het invoeren of het verwerken in het proces een foutieve meterstand op mijn afrekening van Oxxio gekomen, namelijk met een 5 aan het eind er bij.
Sinds 13 november 2013 ben ik hierover in contact met Oxxio en sinds 4 december met Stedin. Ik krijg ondanks meerdere verzoeken nauwelijks contact en nog steeds geen geld terug.
De oplossing
correcte gasmeterstandBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.