Klacht Stedin: Verplaatsen electra aansluiting

Cris

In januari hebben wij (via onze aannemer) een verzoek bij Stedin ingediend om de electra aansluiting te verplaatsen. Hierop hebben we op 15 januari bericht ontvangen dat de aanvraag in behandeling was genomen. Op 11 maart ontvingen we akkoord van Stedin en kregen we bericht dat Joulz de werkzaamheden uit zou voeren. De inspecteur is langs geweest en op 22 april zou de aansluiting verplaatst worden. Deze afspraak werd op het laatste moment om ons onduidelijke reden geannuleerd. Sindsdien is er radiostilte vanuit Joulz, onze aannemer heeft meerdere keren geprobeerd in contact te komen en op 13 mei heb ik met zowel Joulz als Stedin gebeld (2x een uur in de wacht), er leek eigenlijk geen probleem te zijn voor plaatsing, maar de inspecteur zou voor de zekerheid in de middag terugbellen, dit is niet gebeurd. Vandaag weer gebeld met Joulz, 2x 50 minuten in de wacht gestaan, waarna de verbinding beide keren verbroken werd. Er is helaas ook geen andere manier om Joulz te bereiken.

We zijn nu reeds zo'n 5 maanden bezig om de aansluiting voor electra ongeveer 50cm verplaatst te krijgen, volgende week gaan we verhuizen dan zouden we graag zien dat de aansluiting verplaatst is

Stedin
    Beste Crispijn,Het spijt ons om te horen dat deze aanpassing zoveel moeite, tijd en energie kost. Mijn collega heeft gisteren contact gehad met de verkoopadviseur over deze situatie. Ik zal vandaag nogmaals contact met hem opnemen om na te gaan wat er nu precies is gebeurd, waarom het zo lang duurt en met name hoe we dit nu zo snel mogelijk uitgevoerd krijgen.Als ik intern wat antwoorden heb, zal ik ook contact met jou opnemen om de zaak te bespreken.Vooralsnog onze oprechte excuses voor het verloop van dit traject.Met vriendelijke groet,Olivier
    Stedin Webcare
    Stedin
    Beste Crispijn,Naar aanleiding van je klacht hier hebben we geschakeld met de verkoopadviseur. Ik heb begrepen dat je offerte steeds tussen wal en schip is geraakt en daarom niet goed werd doorgezet.Inmiddels is er ook contact met je opgenomen door de senior verkoopadviseur en wordt nu alles in goede banen geleid. Ook houden wij vinger aan de pols en mocht er onverhoopt toch iets nog niet goed gaan kan je altijd ook hier aan de bel trekken.Met vriendelijke groet,Olivier
    Stedin Webcare
    Beste Olivier,
    Dank voor je moeite, fijn dat er nu aan gewerkt wordt, wel is ook deze week weer twee keer een afspraak om me terug te bellen (gister en vanochtend) niet nagekomen. We gaan aanstaande dinsdag verhuizen ik hoop dat dan de aansluiting geregeld is.
    Cris
    Uiteindelijk is de aansluiting op 4/6 verplaatst, wat heel fijn is! Ik heb hiervoor echter zeker 20uur met Stedin aan de telefoon moeten zitten. Ik ben slechts 2x terug gebeld door Stedin, terwijl dit zeker 30x toe is gezegd. Ook heb ik nog een extra factuur gekregen voor "verhelpen storing buiten werktijd" dit is niet van toepassing en hier heb ik een nieuwe klacht over ingediend en wacht ik op reactie. Al met al lijkt iedereen van goede wil, maar functioneert Stedin echt ver onder de maat.

Cris

Ook een klacht indienen over Stedin?