Klacht Steenbok Reizen: slecht te bereiken verkeerde informatie excursie,s erg duur.

Klachtnummer
# 6351
Gebruiker
heleen staal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

mijn moeder heeft 2 reizen voor de prijs van 1 bij steenbokreizen geboekt.
1 ze zijn slecht te bereiken.
2 datum van vertrek wordt zomaar veranderd.
3 erg lang onderweg.
4 excurcis betalen voor 4 dagen en je krijgt maar 3 .
je moet voor een boodtoch 35 betalen terwijl het normaal 8 uur kost. en er werd gezegt het eten zit erbij in is niet zo ook zelf betalen . het is te veel om op te noemen ik doe dit voor totaal 10 stellen we zijn behoorlijk beed genomen denken we zo.
er staat nog een vakantietrip te wachten in sep hopen maar dat het door gaat.
ik hoor graag van u.
met vrgr de vakantie gangers.

mijn moeder had geboekt ondedr de naam tap. uit hoogezand.

De oplossing

compensatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Steenbok Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Steenbok Reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen