Klacht Steengoed makelaar Den Haag: waardeloos

Niels Ryan

Dit is een van de meest frustrerende bedrijven te behandelen ooit. Zoveel gebroken beloftes, "we zullen dit op te lossen ...", ligt leugens leugens. Ik had ratten en overstromende riolen en ze deden niets. Ik moest verhuizen. Ik kreeg geen schadevergoeding of teruggave van te veel betaalde huur. Ik moest om juridische stappen te nemen om gewoon mijn borg terug. Steengoed Partners richten naïef expats, ik zou ze serieus te vermijden. De eigenschappen die ze verhuren en verkopen hebben gevels van nieuwheid, maar de realiteit is een lichtend dashboard meer dan 20 jaar oude luchtfilter, deuren die vallen en zakje ramen die niet af te dichten en laat in Nederland koude wind. Als je de pech van het huren met hen krijgen dan de Huurcommisie om uw dure huur te beoordelen (het is gratis en ze zullen je huur te verminderen). Ernstig zou geen verstandig Nederlands persoon de waanzinnige prijzen deze jongens proberen te betalen. Ook onder de glimmende zoek pand huurde ik er vol rommel, dat betekende dat ik moest vliegen en moth besmettingen was. Als je iets aan te raken deze mensen in de buurt zijn zorg ervoor dat u inspecteren het zal.

Betere klantenservice doen wat je moet doen.

Wij vinden dat Steengoed makelaar Den Haag hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Steengoed makelaar Den Haag?