Opgelost door Steengoed Sierbestrating Zeist: Beschadiging veroorzaakt, weggaan zonder dit te melden.

content Opgelost
Y.A. Siem

Op 11-01-2017 heeft Dave Singh van Steengoed Sierbestrating Zeist onze schutting gerepareerd. Daarbij werd er in de garage een balk aan de onderkant ernstig beschadigd. Ik vermoed dat ze er bij het langslopen met een paal tegenaan zijn gestoten? Ze hebben het erafgeslagen stuk met 3 schroeven provisorisch vastgemaakt. Zonder dit overigens te melden zijn ze weggegaan. Ik kwam er achteraf achter dat de balk was beschadigd. Ik heb gevraagd om dit kostenloos te herstellen. Via telefonisch contact liet Dave weten dat de balk van binnen al rot was en sowieso vervangen moest worden, en dat het in feite niet uitmaakt wie het beschadigd heeft, want ik had het ook zelf kunnen doen.
De garage begint nu te wiebelen, en ik wacht al ruim een week op herstel. Als de balk nu niet snel gerepareerd wordt, ben ik bang dat er meer schade gaat onstaan.

Herstel van deze balk uiterlijk vrijdag 21 januari.

Bijlagen

Wij vinden dat Steengoed Sierbestrating Zeist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Y.A. Siem
De garagebalk is vandaag hersteld.

Ook een klacht indienen over Steengoed Sierbestrating Zeist?