Klacht Steengoed Sierbestrating Zeist: Tuin niet goed met stenen gelegd

Vera

Contact met steengoed sierbestrating zeist opgenomen om onze tuin van 40 vierkante meter te laten bestraten.Meneer is niet wezen kijken wij moesten fotos van onze tuin opsturen.Via mail offerte gekregen.Wij gingen akkoord met 900 euro.Meneer kwam met nog een persoon op 23 -04-2015 om de tuin te doen.
Ze begonnen om half 9 en waren om half 4 klaar.
Ik heb een paar keer aangegeven niet tevreden te zijn hoe het eruit zag.Meneer wou naast de bestrating allemaal stroken doen met kleine stenen.Ik gaf aan wil ik niet, maar hij zei moet daar loopt het water heen.De stenen liggen niet op gelijke hoogte , als je erover heen loopt lijkt het of je op de zee loopt.Niks is netjes afgewerkt.De stroken met kleine steentjes hebben geen nut de stenen lopen af naar mijn huis met gevolg dat de buitenmuur nat wordt.Er blijven plassen staan.Meneer reageerd nergens op .Daarom heb ik negatiefe reactie geplaats op marktplaats.Mijn droom is kapot de bestrating ziet er niet uit

Helft van het geld terug.Wij zullen de bestrating helemaal op nieuw laten leggen.

Wij vinden dat Steengoed Sierbestrating Zeist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Steengoed Sierbestrating Zeist?