Klacht Steenhouwerij Kanters: Grafsteen binnen een paar maanden lelijk.

Klachtnummer
# 311209
Gebruiker
werdaal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Grafsteen aan laten passen na overlijden vader. Naam en datum moesten aan bestaande grafsteen toegevoegd worden. Na enige maanden verdween de verzilvering van de tekst. Sinds 3 maanden probeer ik met het bedrijf tot een oplossing te komen. Op vele mailberichten werd niet gereageerd. Uiteindelijk 1 maal telefonisch contact gehad en werd mij meegedeeld dat het probleem bekend was. Bij droog weer zou het gerepareerd worden. Er is nu al vele weken geen druppel regen gevallen maar er wordt geen actie ondernomen. bij telefonisch contact krijg ik nu het antwoordapparaat en daar wordt ook niet op gereageerd

De oplossing


Tekst opnieuw verzilveren of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Steenhouwerij Kanters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Steenhouwerij Kanters?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen