Klacht Steens Beheer Rotterdam: Retour borg

Steensbeheer

Steens Beheer knapt woningen half op, verhuurt ze vervolgens aan studenten die dringend een woning zoeken en laat ze tekenen voordat de woning af is! Maar ze vragen vervolgens wel een maand huur als borg.
Mijn dochter heeft een hoop geld uitgegeven om de woning bewoonbaar te maken. Dit geld had Steens Beheer er in moeten steken voordat ze de woning verhuurden, maar ach... voor jou 10 anderen. En daar wordt grof misbruik van gemaakt.
Toen mijn dochter door omstandigheden de huur voor de woning 1 maand eerder dan een jaar (waarvoor zij helaas had getekend) moest opzeggen was er geen enkele sprake van coulance. Zij heeft haar borg niet terug gekregen!
Lekker makkelijk voor Steens Beheer om een opgeknapte woning zo weer verder te verhuren. Volgens de wet mag een dergelijk contract helemaal niet meer, maar voor haar is het nu toch heel moeilijk om haar recht te halen.

De borg terug!!

Wij vinden dat Steens Beheer Rotterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Steens Beheer Rotterdam?