Klacht Stegeman installatietechniek: Miele droger

Klachtnummer
# 25822
Gebruiker
Ria
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mrt2012 een droger en wasmach gekocht, miele. De droger voldeed niet ad verwachtingen. Nov 2012 monteur Stegeman geweest: filters waren vuil. Geen alarmering gehad. droger deed t iets beter. Maar nog niet vlgs verwchting. Feb 2013 io met stegeman Miele monteur gevraagd. Deze gaf aan een kap te bestellen voor de ventilator. Ook hij gaf aan dat k de filters moest reinigen. Weer geen alarm via droger. Week later kwam monteur miele om kap te installeren en constateert nadat de laptop de droger heeft uitgelezen dat de ventilator helemaal niets werkt!! Nieuwe besteld en de week daarna geplaatst. De droger werkt nu vlgs verwachting. ik wil graag compensatie voor mijn tijd en frustratie in de vorm van gratis montage van een koppelstuk tussen de wasmach en droger. Deze heb ik voor de helft van de prijs gekocht bij Miele als compensatie voor alle ongemakken.. Stegeman wil na schriftelijk en telefonisch contact niets van compensatie weten. En rekent 220 euro voor het plaatsen van het koppelst


De oplossing

Plaatsing koppelstuk wasmachine droger. Als compensatie voor de tijd die ook ik kwijt was aan het afhandelen van de klacht. 4x2uur. In die tijd had ik ook kunnen lesgeven via mijn trainingsbureau "wijs" en niet te vergeten ter compensatie van mijn frustratie.. Koop je een nieuw apparaat van ruim 1500 euro!,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stegeman installatietechniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stegeman installatietechniek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen