Klacht Steigerhuys: Winactie Facebook picknick zand/watertafel

G

Via Facebook hadden wij een picknick zand/watertafel gewonnen dmv een liken een delen.
Door omstandigheden van leveren en of ophalen van beide kanten is er wat vertraging ontstaan. 9 april zochten wij contact om het op te komen halen (via messenger) en kregen wij een grote mond dat de tafel weer opnieuw verloot is een wij er naar konden fluiten! Het had allemaal te lang geduurt volgens haar.
Alle gesprekken zijn via messenger gegaan en staan dus zwart op wit!

Graag willen wij de tafel alsnog komen halen voor onze kinderen! !!

Steigerhuys
    De actie is gewonnen door jullie in september 2015. En na zeer veel afspraken die jullie maakten om hem op te halen zijn niet na gekomen zonder enige afzegging.
    En heb ik de picknick op nieuw verloot.
    Ook ik heb alles zwart op wit staan! En ga niet wanneer het wel opeens uit komt in april 2016 als nog de actie weggeven aan jullie. De nieuwe winnaar heeft de picknick binnen 3 dagen in bezit gehad.

G
    Ten eerste heb ik met iemand anders niets te maken!
    Ten tweede had je het thuis staan wat je op 16 november stuurde. Aangezien wij hemelsbreed op ongeveer 2km afstand wonen had je ook contact op kunnen nemen.dan had je het Bv in de voortuin neer kunnen zetten. Maar jij blijft blijkbaar liever met spullen heen een weer slepen!
    Ten derde hebben we dezelfde vriendin die een paar huizen verder woont dan jij! en met overleg had je hem daar ook wel even kunnen achter laten.
    G
    graag verwacht ik nog een reactie/oplossing van u.
    Steigerhuys
    De actie is opnieuw verloot.
    Omdat wij niet een half jaar met een artikel blijven zitten die gewonnen is en waar al meerdere keren een afspraak voor is gemaakt en uiteindelijk zonder enige afzeggen niet wordt af gehaald.
    Hebben wij iemand anders er mee blij gemaakt.
    En hierbij sluit ik deze discussie
    G
    voor mij is de discussie nog lang niet klaar!
    jij heb ook diversen keren afgezegt of niets laten horen op welke reden maakt niet uit het zij zo.
    wij winnen iets en zonder het aan ons te melden""met hij moet nu echt weg" verloot je het nogmaals.
    het had wel chique geweest als je dat had mede gedeelt met ons!
    jammer dat het op deze manier moet het is niet mijn manier!
    G
    Graag een reactie op het laaste bericht

Ook een klacht indienen over Steigerhuys?