Klacht Stek: Badkamer schimmel.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 364793
Gebruiker
Bozehuurder#2255
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in 2018 drie keer gebeld over schimmel in mijn badkamer. Mijn vriendin heeft een week geleden vanaf nu gebeld naar Stek maar Stek zegt geen klachten in het systeem te zien staan over schimmel in de badkamer in 2018. Nu heb ik een mail gestuurd een week geleden naar het e-mailadres van Stek met foto's van de schimmel. Nu een week later plus 2 dagen hebben ze nog steeds niet gereageerd op mijn mail. Ik wil nu een klacht indienen over Stek wegens nalatenschap!

De oplossing

Ik wil dat er voor ons een kosteloze oplossing komt met een simpele schimmel inspectie! Want wij betalen zoveel huur dat ik dit nu van Stek verwacht!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bozehuurder#2255
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks laten horen is stek goed in!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Stek?