Klacht Stek: Ik heb aandacht nodig alstublieft.

sad Niet opgelost
Karel#777

Waar voor is de Schuur.Dat de Scooter moet daar niet staan? een mag onder mijn het raam staan.Via portik door heen dragenVies maken.2 de Waroom de Stek isoleert mijn slap kamer niet?

Geachten., ik wil dat ze de regels opstellen. Wie waar woont .Im Hun schuur laten hun fiets of scooter laten Stan. waarom dan wordt de schuur ? als de scooter of fiets moeten overwal laten staan.. Hier is geen regels geen een menselijke oplossingen.De Stek ne het 2 jaren .Ha Het Ruzie Politie zei dat de buren magen hun scooter onder jou raam staan.Voor die Scooter alle bewoners betelen extra 5 euro per maand.Omdat zij dragen via portiek door heen. Verplichting hebben het 5 euro uitgeschreven. Ik heb zelf 4 jaar de Tuin opgeknapt.De Portiek ook.Kwam de Stek regels.Dat ik ook ben verplichting voor de trap schoonmaak te betalen.Dat is helemaal niet nodig.Al 40 jaar bestaat dit gebouw.wij hebben het zelf gaden. Waarom Stek Isoleert mij slap kamer niet?Voorbaat dank Met vriendelijke groeten.Karo.Amian..

Karel#777
    Geachten, ik hoop op Hen eerlijkheid. Ik heb gesprek gehad met paar medewerkers. Zij spraken namens de Stek. Ik denk in de Stek werken verstandige mensen. Kan een menselijke beslissing nemen. Een niet met principen maar wel eerlijk. De schuur is voor de Scooters een fietsen . Voor het ramen isolatie kan beslissen. De scooter zie ik niet meer. Voor het raam een persoon heeft besloten namens de hele Stek. Ik denk dat niet eerlijk. De Stek mag beslissen zeker. Ik liet mij mening weten. Als kan allen met kitt isoleren zeer Dank. nee. dan nee. Ik heb het verteld wat hier aan de hand is. Ik ben lichamelijk ziek. Ik heb veel anders de doen. Ik klacht niete.Ik vraagde Uw aandacht Alfast bedank aan Uw Een de Stek. Met vriendelijke groeten Karo.

Nee

Ook een klacht indienen over Stek?