Klacht Stek: Slechte tot ontbrekende communicatie met woningcorporatie Stek te Lisse

Minny

Ik ben huurder van Stek. Voorheen huurde ik mijn huis van woningstichting Warmunda maar deze is twee jaar terug gefuseerd met woningcorporatie Stek. De communicatie verloopt bijzonder slecht! Er wordt niet gereageerd op mails die ik stuur, dan maar per brief heb ik gedacht. Ook daar duurt het een eeuwigheid voordat ik antwoord krijg. Nu dan zijn er problemen met 'Mijn Stek' waar er een tabblad zou zijn om de huur te betalen. Werkt niet!!!! Nu dan al 2 maanden niet en ik kan dus ook mijn huur niet betalen.
Ik krijg sterk de indruk dat de fusie voor deze woningcorporatie een fors probleem is geworden en heb ook het idee dat er een onderbezetting is bij deze corporatie. Verre van professioneel!!

Stek

Wat vervelend dat het u niet is gelukt om via 'Mijn Stek' de huur te betalen. Veel huurders hebben probleemloos via 'Mijn Stek' de huur betaald. Ik adviseer u om contact op te nemen met uw woonconsulent. Zo kunt u samen kijken waar dit aan ligt. U kunt de woonconsulent bereiken via ons telefoonnummer 0252 430500.

Stek

Ook een klacht indienen over Stek?