Opgelost door Stek: woonconsulent verstopt zich voor spookrekeningen

A

Mijn woonconsulent weigert mij te woord te staan terwijl ik spookrekeningen toegezonden krijg.
Als ik bel krijg ik mevrouw Isolde Borkes (mijn woonconsulent) niet aan de telefoon en op mijn mail reageert ze ook niet. Mijn vrouw heeft vandaag Cor Veenstra gesproken en nu wacht ik een duidelijke verklaring voor deze spooknota af. Ik begrijp wel dat ik als een kritische huurder kan worden ervaren, maar deze slechte behandeling is zeer onterecht.

nette afhandeling met veel duidelijkheid

Statusupdate:
    Vorige week heb ik niets vernomen van Stek. Hopelijk zullen ze deze week met een duidelijke verklaring komen. Ook zou ik het zeer op prijs stellen als mevrouw Borkes iets van zich laat horen, want uiteindelijk is zij degene die de brief heeft opgesteld.
    Beste huurder,
    Uw klacht blijkt te zijn ontstaan door een misverstand. We betreuren het dat er verwarring is ontstaan en bieden u onze excuses hiervoor aan. Inmiddels is het misverstand opgehelderd en is uw klacht opgelost.
    Beste huurder,
    A
    De verwarring is opgehelderd door een mail en brief. Dit had echter wel voorkomen kunnen worden als Stek zorgvuldiger te werk zou gaan. Hoop in de toekomst op beterschap!

A

Ook een klacht indienen over Stek?