Klacht Stella Fietsen: 2 fietsen gekocht, veel problemen met communicatie over klachten met Stella.

Klachtnummer
# 603772
Gebruiker
BenV
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Waardeloze klacht-afhandeling, of beter gezegd nul respons. Kwaliteit fiets slechter dan verwacht.

Gewenste oplossing

Fatsoenlijk antwoord en afspraken nakomen zou al een aardig begin zijn. Afschaffen van de huidige klachtenservice, aangezien die nooit antwoorden. Bereikbaarheid Stella enorm verbeteren. Betere kwaliteit leveren. Ook op Trustpilot na eerste -automatische respons - nul reactie

1 reactie

  1. Auteur
    BenV
    Datum
    Wederom via meerdere kanalen mijn klachten over STELLA kenbaar gemaakt. Het bedrijf reageer categories totaal niet. In mijn optiek zou dit merk totaal mogen verdwijnen. Een merk dat zo met - goed betalende - klanten omgaat, is het niet waard om op de Nederlandse markt te bestaan.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen