Klacht Stella Fietsen: 22 maanden geleden e bike gekocht, nog maar 13 maanden ermee kunnen fietsen (kapot/niet geleverd)

Bosanemoon2021

Maart 2018 kocht ik een e bike van Stella. April 2019 deed de fiets het niet meer. Stella zei met 99% zekerheid te weten dat het aan de batterij lag. Die was niet op voorraad, duurde 3 maanden voor leveren. Maar 3 maanden later bleek niet alleen de batterij kapot, maar ook de accu, daardoor duurde het nog eens 4 weken langer voordat ik kon fietsen. Ze zijn nooit komen kijken naar de fiets alleen afgegaan op mijn verhaal.
Augustus op de fiets, halverwege september werd deze gestolen! Ik was verzekerd dus heb recht op een nieuwe fiets. Begin december 2019 (!) kon ik dan eindelijk een nieuwe fiets uitzoeken. Nu wordt al 3x de datum van levering naar achter geschoven. Naar verwachting heb ik de nieuwe fiets medio maart 2021! 2 jaar na dato van mijn aankoop. Ik heb dus een jaar geen gebruik kunnen maken van een e bike!!
Er is ook geen alternatief geboden voor het niet kunnen fietsen op een e bike. Door toedoen van Stella, omdat er steeds onderdelen niet geleverd worden.

Ik wil überhaupt een fiets geleverd krijgen. EN ik wil gecompenseerd worden voor de 8-9 maanden dat ik niet heb kunnen fietsen op een aangekochte e bike. Er is geen alternatief geboden, geen reserve e- bike bijvoorbeeld of geen geldelijke compensatie, of extra servicebeurten niet eens.

Stella Fietsen
    Geachte heer/mevrouw Jansen,

Bedankt voor uw bericht.

Wat ontzettend jammer om te moeten lezen dat dit uw ervaring is geweest met Stella. Dit hadden we natuurlijk graag direct anders gezien, waarvoor onze excuses.

Ik heb direct een melding aangemaakt voor de desbetreffende afdeling en uw klacht hieraan toegevoegd. Zij streven ernaar om hierover binnen 1-3 werkdagen contact met u op te nemen om dit verder te bespreken en samen naar een passende oplossing te kijken zodat we uw ervaring hopelijk weer kunnen ombuigen naar een positieve ervaring.

Mochten er in de tussentijd nog vragen zijn, mag u ons altijd bellen op telefoonnummer 0341-252266.

Stefanie - Webcare
    Stella Fietsen
    Geachte heer/mevrouw Jansen,

Inmiddels is er tussen u en de betreffende afdeling telefonisch contact geweest en is uw klacht besproken.

Wij komen volgende week woensdag 20-01 een leenfiets bij u leveren, zodat u toch weer gebruik kunt maken van de fiets.

Wij sluiten deze melding nu af en gaan ervan uit dat alles duidelijk is.
    Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, laat het ons dan gerust weten.

U mag ons altijd mailen op het algemene e-mailadres info@stellafietsen.nl of bellen op 0341-252266. We zijn er om u te helpen!

Stefanie – Webcare

Bosanemoon2021
Stella geeft geen geld terug, ook niet een klein deel. Zogenaamd omdat het een verzekeringskwestie is. Terwijl hier 2 problemen gelden, waarvan 1 niets met de verzekering te maken heeft. Ik mocht accessoires uitzoeken. Ik had die al besteld bij de nieuwe fiets, dus heb daar niets aan en vind dat ook niet reeel. 1 extra servicebeurt voor de fiets heeft het me opgeleverd en de zwaarste accu (die we al uitgezocht hadden) heeft het tot nu toe opgeleverd.

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?