Klacht Stella Fietsen: aankoop Stella Livorno

Klachtnummer
# 181959
Gebruiker
peco
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De verkoop vond thuis plaats op 5 augustus j.l. De fiets zou een week later worden geleverd volgens de verkoper, ze zijn op voorraad zei hij. Na gebeld te hebben waar mijn fiets bleef, kreeg ik als antwoord, eind augustus/ begin september.
Ook werd mij niet bekend gemaakt dat je bij aankoop een fietstas met inhoud krijgt t.w.v. € 65.
Heb de zaak geannuleerd, werd een dag later gebeld, of ik de fiets een week later alsnog wilde hebben, incl fietstas. Nou, de hand over mijn hart, is goed zei ik.
Maar ook deze vlieger ging niet op, dus definitief de zaak geannuleerd.
Kan nog wel doorgaan, maar ik bespaar me de moeite. De communicatie binnen dat bedrijf is ronduit slecht. En er wordt van alles beloofd, maar niets nagekomen.

De oplossing

Er is geen oplossing uitgekomen, wil geen zaken meer doen.

1 reactie

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer Commijs,

    Allereerst bied ik u mijn welgemeende excuses aan voor deze gehele situatie.
    Nogmaals hartelijk dank dat u mij een toelichting heeft geven van uw klacht.
    Uiteraard zullen wij uw klacht intern bespreken en daar actie op ondernemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bas Mostert
    Klanttevredenheidsmanager