Opgelost door Stella Fietsen: Accu, 7 dagen wachten op monteur.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 149355
Gebruiker
Lin
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Accu doet het niet of heel even. Komt vocht uit. Gemeld bij Stella. Planning zou terug bellen. Zelf terug gebeld na 5 en half uur. Antwoord: Over 7 dagen komt de monteur kijken. Dat zijn minimaal 180 km fietsen zonder ondersteuning.

Gewenste oplossing

Ik wil dat er eerder een monteur komt.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Lin
    Datum
    Ben zojuist gebeld. donderdag middag komt Stella. Heel fijn.
  2. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte mevrouw Linders,

    Onze klantenservice heeft zoals u beschreef telefonisch contact met u gehad.
    Tijdens dit gesprek hebben wij uw klacht besproken en hebben wij u direct een passende oplossing aangeboden.

    Wij gaan ervan uit uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost en zouden dit graag terugzien in een positieve beoordeling.

    Met vriendelijke groet,

    Anton de Boer
    Team Stella
  3. Auteur
    Lin
    Datum
    Zojuist is de monteur van Stella geweest, zoals afgesproken. Accu was lek (dit hadden ze bij Stella nog niet eerder meegemaakt) DIrect een nieuwe accu geplaatst. En een servicebeurt gegeven. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen