Klacht Stella Fietsen: Accu gaat niet zo lang mee als belooft

Helena

Ik heb een nieuwe accu gekocht omdat de andere die standaard bij hoort maar 40 kilometer meegaat, maar deze nieuwe accu gaat maar 50 kilometer mee en soms nog minder (en je mag hem niet leeg rijden dus gaat er nog een aantal kilometers vanaf)terwijl er 80 kilometer is belooft en ik heb er 100 euro voor bij betaald,

A den Toom

Graag een oplossing hier voor of mijn geld terug

Stella Fietsen
    Geachte mevrouw A. den Toom

Naar aanleiding van uw serviceverzoek zal u op 13-10-2015 een servicemonteur ontvangen. Deze zal uw fiets inspecteren om er zo zeker van te zijn dat u de gewenste actieradius zal behalen.

Anton de Boer
    Team Stella
    Helena
    Er is wel een monteur geweest maar die heeft niet verder naar de fiets en naar de accu gekeken

Helena
    De monteur is langs geweest voor mijn rem te maken,
    prima service verder alleen niet verder naar mijn fiets gekeken voor de accu
    Helena
    Ik heb contact gehad met Stella. De monteur heeft wel naar mijn fiets gekeken en het zou aan mijn fiets liggen dat het niet de 80 kilometer haalt. Dus nu is het afwachten of het werkelijk zo is

Wel goede service verder, bedankt

Stella Fietsen

Geachte mevrouw Den Toom,

Hartelijk dank voor uw reactie naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud.

Onze monteur heeft aangegeven dat de achterrem van uw fiets stroef loopt en hierdoor de actieradius niet voldoende is.
    Mocht u ondanks de aanpassingen niet de gewenste actieradius behalen, dan kunt u uiteraard contact opnemen met onze klantenservice. Deze zal samen met u op zoek gaan naar een gepaste oplossing.
    Overigens liggen inderdaad bijna alle problemen met de actieradius niet aan de accu maar aan het gebruik of de instellingen van de elektrische fiets.

Ik vertrouw erop dat door deze nieuwe afstelling van uw fiets de gewenste actieradius behaald wordt en wensen u nog veel veilige fietskilometers.

Anton de Boer
    Team Stella

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?