Opgelost door Stella Fietsen: Accu haalt niet de beloofde 70 tot 110 km maar slechts 40 km

Helena

De accu haalt niet de beloofde 70 tot 110 km zoals in de folder zwart op wit staat, maar slecht 40 km. Ook de verkoper van Stella bevestigde dat ik met de accu 70 tot 110 km kon fietsen. Dit haal ik dus niet met mijn accu, slechts 40 km.
Ik heb Stella gebeld en de klacht voorgelegd. Er is een medewerker langs gekomen, maar hij zegt dat 40 km het maximale is wat de accu haalt.
Ik vind dit misleidend.
Graag een oplossing hiervoor

Graag een grotere accu die wel de beloofde kilometers haalt

Stella Fietsen
    Geachte Fam. den Toom.Wij hebben u telefonisch getracht te bereiken. Dit helaas zonder resultaat. Mocht u in de gelegenheid zijn dan kunt u contact op nemen met onze af deling klantenservice.Wij zullen dan graag met u opzoek gaan naar een passende oplossing.Met vriendelijke groet,Anton de Boer
    Team Stella
    Stella Fietsen
    Geachte Mevr. van Toom.Hartelijk dank voor het telefonisch contact dit ik met u heb gehad.Wij zullen zoals beloofd op korte termijn een servicemonteur bij u langs sturen. Deze zal voor u een accu meenemen met een grotere capaciteit.Mocht u verder nog vragen hebben dan verneem ik dat graag van u.Met vriendelijke groet,Anton de Boer
    Team Stella
    Helena
    De klacht is verder goed afgehandeld. Alleen vind ik het jammer dat ik bij moet betalen voor de accu. Met vriendelijke groet

Helena

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?