Klacht Stella Fietsen: Accu problemen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 125373
Gebruiker
Romeo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Fiets 2 jaar en 4 jaar oud 1370 km gereden.
Accu in de winter binnen dus vorstvrij opgeslagen en af en toe bijgeladen zoals geadviseerd.
Nu in de zomer na 20 KM rijden valt display en ondersteuning uit en is niet meer aan te zetten.
Na een uurtje is er weer fut en zie ik nog 4 strepen dus voldoende stroom aanwezig.
Na 1 km fietsen weer het zelfde probleem.
Stella wil dat ik alle kosten dus service kosten en een eventuele nieuwe accu zelf betaal.
Dit vind ik niet terecht na zo'n korte tijd en over een coulance wordt niet gesproken.

De oplossing

Accu repareren of vervangen.
Eventuele kosten om z'n minst delen (coulance)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Stella Fietsen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Romeo
    Datum
    Nauwelijks buiten de garantie werd de accu niet vergoed.
    De helft van de prijs heb ik uiteindelijk betaald omdat rijden zonder accu op een elektrische fiets natuurlijk geen optie is.
    Ik heb de behandeling van Stella als negatief ervaren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Romeo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen