Klacht Stella Fietsen: Alle electr. Componenten gaan binnen 1 jaar kapot, de klantenservice reageert niet op telefoontjes/mail

T.Vegter

We hebben nu 1 jaar 2 Stella-fietsen. In het afgelopen jaar is van beide fietsen inmiddels de display/stuurschakeling kapotgegaan en vervangen (van 1 fiets is toen ook de bedrading vervangen). Een accu laadde niet meer op. Beide accu's hadden volstrekt onvoldoende capaciteit en zijn vervangen. En nu is ook de motor van 1 fiets kapot gegaan en na 2(!) reparatie- bezoeken ook vervangen. En dat alles binnen 1 jaar !!!! De kwaliteit van de fietsen is dus onacceptabel slecht. Dit kan toch niet !! Het vertrouwen is volledig weg. Wat is het volgende onderdeel dat kapot gaat ?? Daarover geprobeerd in contact te treden met de klantenservice, zowel per mail als per telefoon. Er wordt niet eens gereageerd : schandalig en onbeschoft. Stella levert per slot van rekening fietsen van een inferieure kwaliteit. Je hebt toch niet voor niets een klantenservice ! En dan al die mooie woorden in de folders. Men moest eens weten.......

Ik verwacht van Stella-fietsen dat er adequaat gereageerd wordt op mijn mail van 5 juli en de telefoontjes daarna. En - uiteraard - dat men aangeeft wat men gaat doen met deze 2 fietsen, waarvan allerlei essentiële ELECTR. onderdelen "spontaan" kapotgaan.
Elke keer vragen wij ons af wat nu weer kapot gaat en dan onze fiets(en) weer niet kunnen gebruiken.

Stella Fietsen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

T.Vegter
    Bij het lezen van de toegezegde nieuwe garantiebewijzen blijkt dat de accunummers niet juist zijn !! Het zijn de nummers van de oude - niet goed werkende accu's. Moet dus opnieuw in gesprek met de klantenservice om dit te laten wijzigen

T.Vegter

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?