Opgelost door Stella Fietsen: Andere fiets geleverd zonder bericht en geen aanbetaling terug.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 116876
Gebruiker
Maja
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 18 juni 2015 een fiets gekocht van het merk Stella type Modena Royale.
Op 2 juli werd de fiets geleverd echter dit was een heel andere fiets. Hiervan geen bericht ontvangen ook niet van de chauffeur. Fiets geweigerd. Na tel kontakt met Stella Nunspeet werd mijn vrouw door de tel. heel onbeschoft behandeld. Tevens werd medegedeeld dat de 100 euro borg niet werd terug betaald, de acht dagen waren verstreken. Terwijl de fiets op 2 juli werd geleverd. De Modena zou niet meer op voorraad zijn.
Ik wil mijn 100 euro borg terug met excuus van deze zaak.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug en een excuus aan mijn vrouw door een zeer onvriendelijke dame van deze zaak via de telefoon.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte fam. van Stuijvenberg,

    Wij bieden hierbij nogmaals onze excuses aan voor de gang van zaken.

    Zoals besproken tijdens ons telefonisch contact zullen wij op woensdag 8-7-2015 met de Vicenza blauw en Verona bij u langskomen.
    Wij hopen dat één van onze elektrische fietsen in goede aarde bij u valt.

    Met vriendelijke groet,

    Anton de Boer
    Team Stella

  2. Auteur
    Maja
    Datum
    Na mijn klacht diverse malen kontakt gehad met Team Stella. Andere fiets geleverd door stella, excuses aangeboden aan mijn vrouw. Vandaag 13 juli door Danny fiets afgesteld en nagekeken.
    Ik ben nu zeer tevreden door de geleverde services van Stella. Ga zo door.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen