Opgelost door Stella Fietsen: annulering bestelling kost veel moeite

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182875
Gebruiker
Ron
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik probeer al tien dagen een bestelling te annuleren. Elke keer als ik bel wordt gezegd dat de persoon die daar over gaat niet aanwezig is en mij later zal terugbellen. Tot nu toe is dat niet gebeurd. Ik ben een beetje bang dat ze als de 14 dagen bedenktijd om zijn mij doodleuk een fiets door m'n strot duwen die ik niet wil hebben.

De oplossing

Ik wens dat de bestelling ongedaan wordt gemaakt en dat de voorschot wordt terugbetaald.

2 reacties

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer van Assen,

    Na aanleiding van uw klacht hebben wij getracht telefonisch contact met u te krijgen dit helaas zonder succes.
    Wij hebben inmiddels uw order geannuleerd en de aanbetaling geretourneerd.

    Met vriendelijke groet,

    Bas Mostert
    Klanttevredenheidsmanager Stella Fietsen


  2. Auteur
    Ron
    Datum
    De klacht is afgehandeld zoals ik dat graag wilde. Ik vind het alleen jammer dat ik het telefoontje heb gemist. Had wel willen toelichten waarom ik afzag van de bestelling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ron
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy