Opgelost door Stella Fietsen: Anulering binnen 48 uur kon dat heb het na 7 uur al gedaan

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 532220
Gebruiker
Boomer 3 jaar
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Moeilyk doen over anuleren binnen 48 uur heb het na 7 uur gedaan tweekeer gebeld twee mails gestuurd Kryg geen mail terug dat het afgehandeld is of tel heb binnen de tyd geanuleerd geen rechtstreekse tel alleen een bandje waar je niks aan hebt

De oplossing

Een klacht

2 reacties

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Silahooy,


    Ik heb direct een melding aangemaakt voor de desbetreffende afdeling en uw klacht hieraan toegevoegd. Deze afdeling streeft ernaar om binnen 1-2 werkdagen contact met u op te nemen om dit te bespreken en om samen met u tot een gepaste oplossing te komen.

    Mocht u in de tussentijd vragen hebben, aarzel dan niet om ons te bellen op 0341-252266. We staan u graag te woord!


    Met vriendelijke groet,

    Melissa - Webcare
  2. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Silahooy,

    Er is gisteren geprobeerd telefonisch contact met u te krijgen naar aanleiding van uw klacht. Helaas was er op dat moment geen gehoor. Wij zullen het later nogmaals proberen. U mag ook altijd terugbellen, dat kan op 0341-252266.

    Met vriendelijke groet,

    Marjon - Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Boomer 3 jaar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Netjes opgelost prima service
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen