Opgelost door Stella Fietsen: Anulering binnen 48 uur kon dat heb het na 7 uur al gedaan

Boomer 3 jaar

Moeilyk doen over anuleren binnen 48 uur heb het na 7 uur gedaan tweekeer gebeld twee mails gestuurd Kryg geen mail terug dat het afgehandeld is of tel heb binnen de tyd geanuleerd geen rechtstreekse tel alleen een bandje waar je niks aan hebt

Een klacht

Stella Fietsen
    Geachte heer/mevrouw Silahooy,

Ik heb direct een melding aangemaakt voor de desbetreffende afdeling en uw klacht hieraan toegevoegd. Deze afdeling streeft ernaar om binnen 1-2 werkdagen contact met u op te nemen om dit te bespreken en om samen met u tot een gepaste oplossing te komen.

Mocht u in de tussentijd vragen hebben, aarzel dan niet om ons te bellen op 0341-252266. We staan u graag te woord!

Melissa - Webcare
    Stella Fietsen
    Geachte heer/mevrouw Silahooy,

Er is gisteren geprobeerd telefonisch contact met u te krijgen naar aanleiding van uw klacht. Helaas was er op dat moment geen gehoor. Wij zullen het later nogmaals proberen. U mag ook altijd terugbellen, dat kan op 0341-252266.

Marjon - Webcare

Boomer 3 jaar
Netjes opgelost prima service

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?