Opgelost door Stella Fietsen: Bagagedrager afgebroken en blijkt ook niet meer geschikt te zijn voor fietszitje

# 619799
Stephanie_1984

In het voorjaar van 2020 heb ik een Stella Livorno aangeschaft. Hierbij aangegeven dat ik een voorzitje en in de toekomst een achterzitje wilde gaan gebruiken.
Eerder dit jaar is de beugel waarmee de bagagedrager verbonden is aan het frame afgebroken, dit is toen (op eigen kosten) gerepareerd. Een aantal weken terug is de bagagedrager zelf afgebroken, gelukkig niet met mijn zoontje achterop....
Ik heb meteen Stella gebeld, en (na 22 wachtenden voor mij / een half uur in de wacht gestaan te hebben) daar iemand aan de lijn gekregen aan wie ik de situatie heb uitgelegd. Zij gaf meteen aan dat sinds eind 2020 de bagagedragers van o.a. de Livorno niet geschikt/veilig zijn gebleken voor een fietszitje.... Mijn mond viel redelijk open van verbazing.... Telefonisch kon de medewerkster niets voor mij betekenen en verwees mij naar de winkel om een eventuele inruiling te bespreken.
Die middag ben ik naar de winkel geweest waar meteen werd gezegd dat een inruiling geen optie is. Ik kon de fiets dan beter particulier verkopen, het afbreken van de bagagedrager kwam vast door het gebruik (rijd je veel over drempels en keitjes?) en het enige dat gedaan kon worden is een nieuwe bagagedrager bestellen en deze laten monteren. Uiteindelijk duurt het 3 weken voordat de bagagedrager gemonteerd kan worden, en dan nog heb ik hetzelfde model bagagedrager wat dus niet veilig blijkt te zijn voor een fietszitje. Ik heb dus een fiets waarmee ik niet kan doen waarvoor ik hem gekocht heb; fietsen met mijn zoontje achterop.
Ik heb 3 weken geleden voor het eerst een klacht ingediend bij Stella, en vorige week nogmaals. Tot op heden heb ik niets van ze gehoord en valt de service mij verschrikkelijk tegen. Bij het kopen van de fiets is er van alles mogelijk, maar als je er eenmaal wat mee hebt dan zijn ze van de radar verdwenen... Ik zal Stella dan ook nergens aanraden en nooit meer een fiets bij ze kopen. Ik wacht met grote smart op een snelle oplossing vanuit Stella!

Ik wil graag een fiets waarmee ik veilig een kinderzitje achterop kan hebben zonder dat de bagagedrager afbreekt!
Ik heb mijn fiets kunnen inruilen naar een model met een stevigere bagagedrager, met een schappelijke bijbetaling.

Stephanie_1984
    Behalve reactie op Trustpilot gegevens op te sturen niet meer vernomen

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?