Klacht Stella Fietsen: Beantwoorden aangetekende brief over aankooporder.

DeFietser

Op 19 maart 2015 heb ik via uw verkoper een Stella gekocht .Op de Verkoopbevestiging staat de aanschafprijs van de fiets. Onder opmerkingen staat vermeld:Met gratis sapori lift zadel t.w.v. 300 De monteur van Stella die het zadel kwam monteren zei tegen ons dat dit zadel voor mijn vrouw niet geschikt was en bij gebruik zelfs gevaarlijk kon zijn. Ik heb daarop op 1 juli 2015 een aangetekende brief gestuurd naar Stella fietsen met vermelding van de klacht. Ik heb op de internetsite van Post NL gezien dat de brief daadwerkelijk op 2 juli 2015 is bezorgd.
Tot nu toe heeft Stellafietsen hierop niet gereageerd. Sterker nog in het verdere contact per telefoon en e-mail werd mij medegedeeld dat ze de brief kwijt waren.
Ik ben ten einde raad. Omdat Stellafietsen bij geen enkele brancheorganisatie is aangesloten en dus geen klachtenprocedure kent sta ik met lege handen.
Een jurist inschakelen is te duur evenals het aanspannen van een kort geding.
Ook mediation is te kostbaar.

Ten eerste: Beantwoording van mijn brief. Ik wil als een volwaardige klant worden
behandeld
Ten tweede: Op de Verkoopbevestiging staat vermeld dat een Sapori lift zadel t.w.v.
300 € gratis wordt geleverd. Omdat een liftzadel van welk merk dan ook voor
mijn vrouw niet bruikbaar is en zelfs gevaarlijk is in gebruik eis ik van Stella
300 € of anders ontbinding van de koopovereenkomst met volledige restitutie
van het aankoopbedrag van 1499,00 €

Stella Fietsen
    Geachte heer Hogers,

Onze klantenservice zal op korte termijn contact met u opnemen om uw klacht te bespreken.

Anton de Boer
    Team Stella
    DeFietser
    Ik wacht hun schriftelijke of mondelinge reactie af

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?