Opgelost door Stella Fietsen: Beloven en niet nakomen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 462895
Gebruiker
Groot100
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Service

Gewenste oplossing

Binnen 48 de accu's terug bezorgen
Ging om een opdate,.
Accu's nu al langer dan 1 week weg
Beloofd was binnen een week terug
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

4 reacties

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Groot,

    Bedankt voor uw melding.

    Naar aanleiding van de doorgegeven gegevens zie ik dat er vandaag telefonisch contact is geweest.
    Mijn collega heeft u aangegeven dat de werkplaats contact met u opneemt zodra de updates uitgevoerd zijn.

    Vanwege de drukte duurt het op dit moment helaas langer dan vooraf verwacht, waarvoor onze excuses.

    Mochten er nog verdere vragen zijn, kunt u ons telefonisch bereiken via 0341-252266.

    Met vriendelijke groet,

    Stefanie, Customer Care

  2. Auteur
    Groot100
    Datum
    Toch erg als er enkel op de accu's een opdate moet plaats vinden.
    en dat gaat minstens 3 weken duren
  3. Auteur
    Groot100
    Datum
    Denk dat de accu's zoek zijn
    Andere duurt het toch geen 3 weken en meer
  4. Auteur
    Groot100
    Datum
    Op 2 jullie 2 accu's opgehaald om deze een opdate te geven.tot op heden geen enkele goede reactie,
    Wel zeggen dat de accu's opgestuurd zijn naar de leverancier op 14 julli. De leverancier gebeld en deze gaf aan dat het hoog uit 5 dagen duurt om te opdate. Het is nu 24 julli dus waar blijven onze accu's.
    Graag nu wel wel een een reactie.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen