Klacht Stella Fietsen: Ben de tel kwijt maar weer problemen

Eefje39

Ik heb 29 april is mijn nieuwe fiets afgeleverd, ( halve dag vrij moeten nemen) bij aflevering zagen we al gelijk beschadigingen op de fiets, lakbeschadiging ,krank trapper en klipje van stuur beschadigd, hiervoor zou een monteur komen ( halve dag vrij moeten nemen)
Monteur komt met een lak stiftje en van de rest weet hij niks terwijl ik nog foto's via de mail heb verstuurd, dus weer bellen met stella , en moest weer een nieuwe afspraak gemaakt worden ik zei dit kost me heel wat vrije dagen zo.
Na contact gehad te hebben werd er besloten dat ik een nieuwe fiets kreeg, deze zou in wijchen geleverd worden, dus weer een afspraak gemaakt en naar wijchen om de fiets om te ruilen, ik kom daar aan, heeft de fiets geen zwarte spraken, ander bagage drager en snelbinders en ondersteuningklok was anders, dus weer laten staan en zou weer een andere komen als compensatie een fietstas en slot gekregen,( wat heel veel mensen er gewoon bij krijgen als ze een nieuwe fiets kopen)
Dus week erop weer naar stella in wijchen en mijn vriend meegenomen die heeft alles overgezet en ik was blij, na een week kon ik weer bellen zat een tik in het achterwiel, weer vrij moeten nemen en naar wijchen gefiets , weer wat later weer een tik in voorwiel ,weer vrij moeten nemen en monteur kwam aan huis.
Nu dacht ik nou is het goed, nu gaan we zaterdag naar vrienden en een paar uur later als we willen gaan lekker voorband, dit kan natuurlijk dus gaan zoeken waar het lek zit, en komen tot de ontdekking dat velglint niet in het midden zit en binnenkant spaken niet afgeschermd waardoor binnenband lek gegaan is, band geplakt en gewacht of het goed was, maar nee hoor weer alles los gemaakt en dat weer een lek, dus een uur bezig geweest waar we echt niet blij mee waren en zijn.(zie fotos)
Ik koop een fiets van 1800 euro en ga ervan uit dat dit een goede fiets is, ik ben zo boos. Als je leest wat me dit aan vrije dagen/uren gekost heeft en dan gisteren weer dit.
Ik zou dan ook graag zien dat hier serieus een oplossing voor komt, eigenlijk zou er een nieuwe velg op moeten, maarja de motor zit in de velg en mijn vertrouwen is zo beschadigd dat ik stella niet vertrouw om deze te maken, de band is opgelost , maar weer een maand verder en nu tikt hij weer in het voorwiel, mijn vriend (die monteur is) even laten kijken en nu blijkt mijn voor schijf krom te zijn waardoor het allemaal weer niet goed werkt, ik ben het zo zat met stella en de fiets, weer vrij nemen?

Ik wil dat mijn fiets opgehaald word en van top tot teen goed nagekeken word en gemaakt, en een leenfiets en compensatie zou stella zelf maar eens moeten bedenken

Eefje39
    Nog steeds niks vernomen van stella, ja dan bellen ze overdag, wanneer ik werken ben, aangegeven dat ik na half 6 pas bereikbaar ben, en via de mail anders contact gezocht kan worden, maar tot op heden niks, zou niemand een fiets aanbevelen bij stella
    Eefje39
    Ja hoor heb mail gehad en zullen de fiets ophalen en een leenfiets, vervolgens antwoord ik via de mail dat dit oke is en nu moet ik weer 2 mails erachter aan sturen want krijg weer geen antwoord van hun, schieten qua klantenservice echt te kort ,al meerdere malen aangegeven, een fiets verkopen aan je geen probleem maar dan
    Stella Fietsen
    Geachte mevrouw Arndtz,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

In verband met de drukte duurt het momenteel iets langer voor de betreffende afdeling alle berichten heeft beantwoord. Uiteraard hadden ze uw bericht zeker nog beantwoord, alleen met iets vertraging. Ik begrijp dat er inmiddels een afspraak staat, en dat we de fiets helemaal gaan nakijken. We vertrouwen erop dat het naar behoren opgelost gaat worden!

Marjon, Customer Care

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?