Opgelost door Stella Fietsen: Beste Stella wij zijn met en hel stel ouderen In spanje op vakantie en sinds twee weken kan ik nit gbruik makn van mij Fiets

sjumpke

Ik Heb jullie gebeld hierover en de klacht is dat als ik de display in schakel hij er na 10 seconde er mee stopt en er komt te staan error 30 daarop kreeg ik te horen van jullie er me naar een fietsmaker te gaan been bij twee geweest maar zij willen er niet aan beginnen merk onbekend plus kreeg ik van jullie te horen dat de kosten voor mij zijn en dat voor een fiets van 4 maanden oud en in de garantie staat als er aan geklungeld word de garantie vervalt ik ik ben hier zeer ontevrede over en dat terwijl ik tegen iedereen die het maar wilde horen dat de stella,s zo geweldig waren en nu lachen zij mij uit en ik kan niet meer met hun er op uit trekken vind het hel erg ook klachten over d accu ik heb nu 137 km gereden en al drie keer accu moeten laden terwijl ik op een ondersteuning 3 rij op de display en duidelijke vochtbel te zien ,Ik weet er geen oplossing meer voor en ben zeer teleur gesteld vriendelijke groet A.Renne

Als het aan mij zou liggen wil ik het liefst van de fiets af en mijn geld terug want hier bn ik niet blij mee omdat ik alleen op de camping achter blijf terwijl de anderen veel plezier hebben onder weg
Ik ben eind oktober weer thuis en neem dan contact met jullie op

Stella Fietsen
    Geachte heer A. Renne,Helaas kunt u door de storingen nauwelijks gebruik kunnen maken van uw elektrische fiets.Uiteraard zullen wij zodra u weer in Nederland bent, de fiets voor u in topconditie gaan brengen.
    Helaas kunnen wij tot die tijd niks voor u betekenen.Wij hopen spoedig van u te horen zodra u weer thuis bent.Met vriendelijke groet,Anton de Boer
    Stella Fietsen
    Geachte heer A. Renne, Wij hebben van u vernomen dat u eind oktober weer thuis bent. Zoals met u besproken is zullen wij na u thuiskomst op zeer korte termijn service komen verlenen aan uw fiets.Met vriendelijke groet,Anton de Boer
    Stella Fietsen
    Geachte heer Renne,Met het oog op het aankomende fietsseizoen hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Omdat uw fietsplezier belangrijk voor ons is, komen wij binnenkort bij u langs om een servicebeurt uit te voeren.
    Namens iedereen binnen Stella wensen wij u veel fietsplezier met uw Stella.Met vriendelijke groet,
    Anton de Boer
    Alles is netjes opgelost

sjumpke

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?