Klacht Stella Fietsen: bestelde fiets nog niet geleverd nadat 2 afleverafspraken werden afgezegd

Klachtnummer
# 366651
Gebruiker
naomi1990
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 15 maart jl. heb ik in de winkel in Assen een Stella Dolce gekocht. Hier werd afgesproken dat ik de fiets op 26 april 2019 zou ophalen bij de fabriek in Nunspeet. De tijd verstreek maar ik hoorde niets van Stella. Nadat ik zelf contact had gezocht bleek de levering uitgesteld. Na een tijd zelf maar weer contact gezocht ivm de levering en ik zou de fiets op donderdag 2 mei kunnen ophalen waarvoor een afspraak werd ingepland. Een dag voor de afspraak werd ik gebeld dat de fietsen niet veilig waren en dat de fiets dus niet afgehaald kan worden. De nieuwe leverdatum bleef tot noch toe onbekend.

Ik heb Stella een aantal weken geleden in gebreke gesteld maar ook hierna bleef de levering uit.
Stella zou mij vorige week (week 20) bellen voor aan aflever afspraak, maar ook deze keer werd ik niet gebeld door stella.

Omdat de fiets al 2x niet geleverd is op de afgesproken leverdatum wil ik mijn bestelling annuleren en zie ik van de koop af. Ik wil ook mijn 100 euro aanbetaling terug.

De oplossing

ik wil de order annuleren en ik wil zsm mijn aanbetaalde 100 euro terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Heel erg vervelend om te lezen dat het niet gaat zoals u van ons zou mogen verwachten. Waarvoor allereerst onze excuses.
    Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad en hebben wij het met u opgelost.
    Vriendelijke groet,
    Rinaldo

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen