Klacht Stella Fietsen: bestelde fiets nog niet geleverd nadat 2 afleverafspraken werden afgezegd

naomi1990

Op 15 maart jl. heb ik in de winkel in Assen een Stella Dolce gekocht. Hier werd afgesproken dat ik de fiets op 26 april 2019 zou ophalen bij de fabriek in Nunspeet. De tijd verstreek maar ik hoorde niets van Stella. Nadat ik zelf contact had gezocht bleek de levering uitgesteld. Na een tijd zelf maar weer contact gezocht ivm de levering en ik zou de fiets op donderdag 2 mei kunnen ophalen waarvoor een afspraak werd ingepland. Een dag voor de afspraak werd ik gebeld dat de fietsen niet veilig waren en dat de fiets dus niet afgehaald kan worden. De nieuwe leverdatum bleef tot noch toe onbekend.

Ik heb Stella een aantal weken geleden in gebreke gesteld maar ook hierna bleef de levering uit.
Stella zou mij vorige week (week 20) bellen voor aan aflever afspraak, maar ook deze keer werd ik niet gebeld door stella.

Omdat de fiets al 2x niet geleverd is op de afgesproken leverdatum wil ik mijn bestelling annuleren en zie ik van de koop af. Ik wil ook mijn 100 euro aanbetaling terug.

ik wil de order annuleren en ik wil zsm mijn aanbetaalde 100 euro terug.

Stella Fietsen
    Heel erg vervelend om te lezen dat het niet gaat zoals u van ons zou mogen verwachten. Waarvoor allereerst onze excuses.
    Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad en hebben wij het met u opgelost.
    Vriendelijke groet,
    Rinaldo

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?