Klacht Stella Fietsen: Dat er na 5 jaar geen onderdelen meer beschikbaar zijn voor een fiets van 5 jaar oud.

Gebruiker1599939788

Mijn vader heeft een Stella Albatros van dik 5 jaar oud. Ik heb contact gezocht en aangegeven dat het display stuk was Stella gaf aan bij het eerste telefoongesprek dat de kosten voor het display € 140 zou bedragen bij het tweede gesprek € 50. Bij het bezoek van de servicemonteur bij mijn vader bleek dat het display niet meer functioneerde. Deze display is ook niet meer leverbaar volgens Stella. De servicemonteur heeft een berekening gemaakt van het monteren van een nieuw display en nieuwe bedrading. De kosten hiervan zijn € 1100, voordat bedrag kun je beter een nieuwe fiets kopen is de reactie van mijn vader. Mijn klacht is dat er fiets verkocht wordt waar dik 5 jaar later geen origineel display meer van te kopen is. Er is een mogelijkheid om een ander display te monteren met kosten voor bekabeling etc. kosten 1100 euro. Overigens de batterij is nog prima. De klacht is ook aangeven bij Stella. Wel een reactie ontvangen dat de klacht in behandeling is. Maar na 4 weken nog geen reactie op de klacht.
Blijkbaar is Stella beter in het maken van grasmaaiers.

Een correcte oplossing voor het leveren van het gewenste artikel of vervanging van het display voor een redelijke prijs. En deze prijs is 150 euro of een nieuwe fiets eventueel met een bij betaling van 300 euro

Stella Fietsen
    Geachte heer Jonker,

Bedankt voor uw bericht.

Er is op 7-8 en 15-8 geprobeerd om u telefonisch te bereiken. Echter kregen wij op beide momenten geen gehoor.
    Er is gebeld op het telefoonnummer: 0525-621504.
    Inmiddels is dit afgesloten, aangezien wij 2 keer geen gehoor hebben gehad en er niet meer is teruggebeld naar aanleiding hiervan.

Ik zal het nogmaals doorzetten naar de betreffende afdeling. Mocht u op een ander nummer gebeld willen worden, dan verneem ik dit graag.
    Wij bellen binnen kantoortijden, tussen 08:30 - 17:30 uur.

Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op met ons via 0341-252266. Keuze 2, Technische Dienst.

Melissa - Customer Care
    Stella Fietsen
    Geachte heer Jonker,

Er is inmiddels contact geweest met u of uw vader.
    De fiets zal 24-9 worden opgehaald en een leenfiets zal achtergelaten worden.
    Zodra de reparatie is volbracht, wordt u of uw vader op de hoogte gebracht.
    Indien er kosten aan verbonden zitten, brengen wij u hiervan eerst op de hoogte, alvorens wij tot reparatie overgaan.
    Ik vertrouw erop dat de klacht opgelost zal worden.
    Mocht u toch nog vragen en/of opmerkingen hebben, neemt u dan gerust contact op met ons via 0341-252266 of stuur een e-mail naar info@stellafietsen.nl.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Melissa - Customer Care

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?