Opgelost door Stella Fietsen: Directie reageert niet op de aangetekende en ontvangen brief met bijbehorende bijlagen.

content Opgelost
A.J. van Bodegraven

Op 8-5-2020 is een aangetekende brief met bijlagen naar de Directie van Stella Fietsen te Nunspeet gestuurd. Betreffende accu actieradius niet in overeenstemming met wat door Stella beschreven wordt in de mail correspondentie en dus niet voldoet aan onze verwachtingen. De directie heeft tot op heden Vrijdag 22-5-2020, ondanks stelling in de gestuurde brief om binnen 14 dagen na datum brief een reactie te geven, nog geheel niets van zich laten horen. Als we zo met klanten omgaan dan is dat een heel verkeerd signaal van de Directie naar de klanten.

Dat de Directie een oplossing aanbiedt zoals in de brief omschreven. In de brief bijlage daar meer over. Uitgebreide bijlagen behorende bij de brief zijn door Stella ontvangen.

Stella Fietsen
    Geachte heer/mevrouw Bodegraven,

Wat jammer om te moeten lezen dat dit uw ervaring is met Stella! We lossen dit graag met u op. Uw bericht is daarom doorgezet naar de betreffende afdeling, zij streven er naar om binnen 16 werkuren contact met u op te nemen.

Bas, Customer Care
    A.J. van Bodegraven
    Op 27 mei 2020 heeft Stella ons gebeld. Een compensatie regeling is afgesproken met de service klachten behandelaar. Het wachten is nu op deze afronding.
    A.J. van Bodegraven
    Heden 1-6-2020 is de afgesproken Compensatie met Stella afgerond. Hoop dat Stella mijn suggesties over bijstellen informatie Accu actieradius overneemt. Een ander positief punt is dat de klachten behandelaar Stella snel gereageerd heeft. Bij deze sluiten wij de klacht.

A.J. van Bodegraven
Financiële tegemoetkoming verschil Accu 14,5Ah en de geïnstalleerde Accu 17,5 Ah. De per mail opgegeven Accu actieradius tot 185 KM is geen haalbaar feit, zoals in de brief reeds was aangegeven en Technische oplossing was ook niet voorhanden, vandaar dan de Compensatie.

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?