Klacht Stella Fietsen: Display vertoont onderin mogelijk loslating mogelijk lekkage

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 555095
Gebruiker
H.A. Wijdeveld
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Stella fits Livorno gekocht in 11 mei 2017.

De oplossing

Gezien het feit dat de display 4 jaar oud is en je mag verwachten dat een display langer meegaat Wil ik gratis vervanging door zelf een nieuw display te plaatsen.
Laat Stella maar een nieuw display opsturen naar mijn huidige woonadres.
De fits heeft weinig water gehad en staat altijd binnen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Stella Fietsen is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.A. Wijdeveld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedrijf laat niets meer van zich horen zoals zo vaak plaatsvindt door bedrijven. Er schijnt door bedrijven een zekere arrogantie te zijn ontstaan. Bedrijf geeft in principe géén garantie op dit onderdeel welke nergens staat vermeld Eerst betalen, € 120 voor een display en dan.................
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen