Opgelost door Stella Fietsen: door stella moet ik eigen bijdrage van 180 euro betalen en is mijn fiets onvoldoende gerepareerd

angry Opgelost
JcJ

Na aanrijding met mijn fiets waarbij tegenpartij schuldig was, werd mijn fiets ter reparatie aangeboden bij Stella. Er werd verteld dat als de schade groter was dan 500 euro er voor de reparatie een expert moest komen van de tegenpartij. Echter werd de fiets gelijk gerepareerd voor 900 euro en werden de onderdelen waaronder de accu direct weggegooid volgens Stella. Tegenpartij kon dus niet de schade taxeren en vroeg daardoor een eigen bijdrage aan mij van 180 euro voor waardevermindering van de accu. Tevens werd de lakschade aan mijn fiets niet meegenomen in de schade en blijft de fiets met lakschade over. Toen de fiets teruggebracht werd ontbrak er een dop op de voor schokdemper van de fiets. De zou na telefonisch contact opgestuurd worden. Maar na 2 1/2 week is de afdek dop nog steeds niet naar mij opgestuurd.

zsm de afdek dop van de voor schokdemper opsturen en compensatie voor het te vroeg verwijderen van de accu waardoor de expert tegenpartij deze niet kon beoordelen

Stella Fietsen
    Geachte heer/mevrouw Jansen,

Uw bericht is direct toegevoegd aan de openstaande melding voor deze afdeling. Zij doen hun uiterste best om alle meldingen zo spoedig mogelijk op te pakken en hierover contact met u op te nemen. U kunt erop vertrouwen dat u hier zo spoedig mogelijk en reactie op ontvangt. Onze excuses voor het ongemak.

Bas, Customer Care
    JcJ
    zoals ik al diverse malen heb ervaren, beloven zij veel bij Stella maar doen niets.
    Na nu alweer drie weken nog steeds niet de dop van de voor schokbreker ontvangen terwijl die toch gewoon over de post verstuurd kan worden. Dat ik die dop na enkele dagen na mijn telefonisch contact met Stella was beloofd door een medewerkster van Stella. Echter dat is alweer drie weken geleden.
    JcJ
    nog steeds geen afdekdoppen ontvangen voor de voor schokbreker na reparatie door Stella

JcJ
Pas na vele telefoontjes werd het onderdeeltje opgestuurd . De door hen weggemaakte accu is nooit vergoed en bleef de 180 euro verschil met mijn verzekering nog steeds zogenaamd mijn eigen risico

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?