Klacht Stella Fietsen: Duur en onbereikbaar

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 600289
Gebruiker
SvdB
Datum
2 reacties

Details

Klacht

De bereikbaarheid van de klantenservice. Ik ben beller nummer 20 in de wachtrij.
De kosten van het onderhoud. Vorig jaar ruim €200 moeten betalen, fiets is 4 jaar oud, alle garanties zijn verlopen (behalve op het frame) en het heeft er de schijn van dat elke 1000 km die ik fiets €300 aan onderhoud gaat kosten. Error 21.

Gewenste oplossing

Ik heb 2 jaar geleden al een enorme brief geschreven over mijn teleurstelling in dit bedrijf en daar geen reactie op gehad. Ik wil mensen waarschuwen hun geld niet uit te geven bij Stella.
Geboden oplossing
Dat zou een hele mooie oplossing voor mij zijn. Ik krijg dit graag officieel op de mail en niet alleen zichtbaar op een site als dit. Ik heb nog geen contact gehad met Stella of een bevestiging per mail mogen ontvangen, dus ik zal hier zelf achteraan moeten. Inmiddels een lange mail gestuurd, ik wacht nog op reactie. Ik heb nog steeds geen reactie van Stella. Er is dus eigenlijk nog geen oplossing en mijn fiets is nog steeds kapot. Ik ben inmiddels al 2 weken op reactie aan het wachten dus ik kan wel zeggen dat mijn klacht niet is opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    SvdB
    Datum
    Stella heeft gevraagd om mijn gegevens adhv mijn klacht, deze heb ik zoals gevraagd gemaild. Vervolgens is het weer compleet stil.
  2. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen