Opgelost door Stella Fietsen: Dwaling door verkoper en slechte klachtenservice

Dhr Keijzer

Op de 50+ Beurs in Utrecht een proefrit gemaakt en hierna netjes geholpen door een verkoper over de mogelijkheden en de speciale beurs actie:
een gratis upgrade naar een 14,5Ah accu, een fietstas naar keuze + extra beveiligingsslot van 1 meter.
Door de actie zijn wij voor de Stella Livorno gegaan. Bij het opmaken van het koopcontract werd alles netjes vermeld, op de extra upgrade van de accu na.
Dus hebben we uitdrukkelijk aan de verkoper gevraagd om het wel te vermelden op het koopcontract maar volgens hem was dat niet nodig want op de bon staat beurs dus dan weet men dat deze actie geld. Toch nogmaals aangegeven dat we het liever wel vermeld hadden, maar we hoefden ons geen zorgen te maken. Dom dat wij zijn uitspraak hebben geloofd.
En ja hoor bij aflevering geen accu van 14,5Ah maar 11 Ah. Dus direct een klacht ingediend "U wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld." was het bericht. Na 4 dagen zijn we nog steeds niet gebeld. Van heel blij naar diep teleurgesteld in 4 dagen.

Wij wensen dat onze klacht serieus behandeld wordt, want tot dus ver hebben wij het gevoel dat niet gebeurt.
Wij verlangen dat de belofte van een gratis upgrade naar een 14,5 Ah accu nageleefd wordt.

Stella Fietsen
    Geachte familie Keijzer,

Na aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact met u opgenomen.
    Tijdens dit gesprek hebben wij uw klacht besproken en een afspraak met gemaakt om de belofte na te komen.

Wij gaan er vanuit u naar alle tevredenheid te hebben geholpen.

Bas Mostert
    Klanttevredenheidsmanager
    Dhr Keijzer
    Vandaag is de accu geruild van 11Ah naar 14,5 Ah zoals beloofd en wij de fiets gekocht hadden.

Dhr Keijzer

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?