Opgelost door Stella Fietsen: eens maar nooit meer.

content Opgelost
keesgijs

op 30 oktober een Stella fiets gekocht, heb ik erg spijt van. in eerste instantie naar tevredenheid maar dat ging al snel over,de bon was onleesbaar en een nieuwe gevraagd waar tot mijn verbazing hele andere bedragen op stond en ook 7 euro minder dan dat ik betaald had. half januari eindelijk na vele malen bellen is er eindelijk toe gegeven dat ze het verkeerde bonnetje hadden gestuurd. ook het achterlicht vreet batterijen. komt door de kou zeggen ze maar bij andere fietsen kon ik een jaar met de batterijen doen .koud of niet. hopelijk na 3 achterlichten en 8 batterijen opgelost...ook in de winkel verkeerde info gegeven over de accu,je kan er 100 kilometer mee rijden?? maak daar maar 50 kilometer van dat zit eerder bij de waarheid. monteurs vinden zichzelf heel wat aan de telefoon en sommige kunnen wel wat telefoon etiqette gebruiken ,met name het terug groeten gaat nogal lomp. ook had ik een monteur die zichzelf nogal goed vond en weinig ophad met de vrouwtjes .had gelijk een aversie tegen de man. ook slordig werk afgeleverd,de service beurt was in 10 minuten klaar!! ben er dus ook niet zeker van of dit naar behoren is uitgevoerd. ook waren de remmen erg slecht na zo'n korte tijd en moest een week zonder remmen rijden. er was geen tijd ! ik heb geen ander vervoermiddel dus dat was niet prettig.nee,bik ben niet tevreden maar ben wel 1500 euro lichter. ben die fiets liever kwijt dan rijk. ook andere fietsenmakers branden hun handen niet aan die dingen,zegt genoeg.de klantenservice krijgt opeens een heel scherp randje als je hen op fouten wijst. raad dit bedrijf en hun fietsen niet aan.

betere info,betere uitleg ,betere monteurs.

Stella Fietsen
    Geachte mevrouw van Beek,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek van 30-01-2018 stuur ik u dit bericht.
    Wij betreuren de gang van zaken en de manier waarop u door ons te woord bent gestaan.
    Onze welgemeende excuses hiervoor.
    Wij gaan op 13-02-2018 nieuwe software bij u in de fiets zetten waardoor de actieradius aanzienlijk zal verbeteren.
    Ook kunt u in het najaar van 2018 contact met ons opnemen voor het inplannen van een gratis onderhoudsbeurt aan uw fiets.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd verblijf ik met vriendelijke groet,

Gerard van Olst
    Klanttevredenheidsmanager

keesgijs
Alles wordt opgelost, goed contact gehad.

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?