Klacht Stella Fietsen: Fiets Azzuro

Jansen

Wij hebben 12 maart 2014 2 fietsen besteld 1 Vieuza dames, en er werd belooft dat het zelfde model maar dan een heren fiets deze heet Azzuro ,eind april binnen zou komen,na vele malen bellen, zijn we nu in week 28 en nog steeds geen heren fiets, de dames is wel geleverd, maar we willen nu wel eens weten hoe het met de heren fiets zit,anders willen we de dames fiets retour doen en nooit meer iets met STELLA te maken hebben.

Dat het bedrijf je fatsoenlijk te woord staat, en dat we antwoord krijgen op onze vragen.

Stella Fietsen
    Geachte heer JansenAllereerst onze excuses voor de vertraagde levertijd van de Stella Azzuro.
    Wij zulle op korte termijn contact met u opnemen om de elektrische fiets bij u te bezorgen.U hoort spoedig van ons.Met vriendelijke groet,Bernadette Niebeek
    Team Stella
    Jansen
    Dit is al zo vaak beloofd, maar er komt geen enkele reactie, en er wordt nooit gebeld, dus hier schieten we weinig mee op.
    Jansen
    We zijn nu 1 week verder en nog steeds niets gehoort, wat is dan op korte termijn waard, de belofte van Stella, daar heb je dus geen vertrouwen in,
    Jansen
    Zeer slechte communicatie, wordt je gebeld om de fiets af te leveren beginnen ze ineens over een leen fiets die we nooit gehad hebben. De fiets zou tussen 12 en 15.00 uur worden afgeleverd, komt ie pas om kwart voor 6 zit je de helemiddag te wachten.

Jansen

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?