Klacht Stella Fietsen: Fiets maandagochtend productie en nu al 1,5 week wachten op reparatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 687413
Gebruiker
Ginfer
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Inmiddels 3 keer klachtenformulier ingevuld verspreid over 8 maanden en een keer op verzoek van medewerker 8 september gemaild naar ttd@stellafietsen.nl.
Tot nu toe helaas geen reactie!

Ik heb inmiddels gedurende 8 maanden al meerdere keren gehad dat de fiets van mijn zoon kapot was.
Vanaf het begin af aan werkte de fiets niet naar behoren. Hij deed het gewoon weg niet.
Deze fiets heeft mijn zoon zelf betaald. 1600/1800 euro. Dit is een hoop geld voor een twaalf jarige.
Via de site heb ik al drie keer eerder een klacht ingediend.
Helaas heb ik daar niets van vernomen.
De fiets is voor ons geen aanwinst. Het lijkt wel een maandag morgen productie.
Steeds is er weer wat mis of kapot.
Nu hebben wij met veel moeite de fiets naar Woerden gebracht afgelopen zaterdag 2 september. Zonder afspraak, maar dan hoeft het maken toch niet 1,5 week te duren en krijgen wij geen datum te horen dat hij klaar is.
Ik heb inmiddels elke dag van week 35 en begin week 36 met Stella gebeld en nu gaf men 11 september aan dat ik wel gebeld ga worden voor aanstaande woensdag.
Het gaat om een handrem, die deze keer kapot is.

Daarvoor is de meerdere keren computer kapot gegaan.

Zo langzame hand weet ik niet meer wat ik nog kan doen.
Ik hoop dat u zich kan inleven hoe het voor een 12-jarige is om al je geld aan iets uit te geven en vervolgens heb je een miskoop gedaan en geeft het bedrijf steeds niet thuis.





Gewenste oplossing

Het lijkt mij niet meer dan normaal dat men nog eens naar deze maandagmorgen fiets kijkt en deze dan omruilt voor een waardig product. Daarnaast is reageren op mails en klachtenformulieren gewenst.
Geboden oplossing
Graag fiets terug nemen en een deugdelijk model aanbieden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen