Klacht Stella Fietsen: Fietsen besteld en worden niet geleverd

K

In maart van dit jaar voor mijn man en mij een fiets besteld, de Vicenza Nero. De levertijd zou week 12 a 13 zijn ( 2 a 3 weken na bestellen). In week 15 belde mijn man om te vragen waar de fietsen bleven, omdat we niks hoorden. Er was een fout in de lak van de fietsen die wij besteld hadden dus de levertijd werd nu week 18. Helaas een stuk langer maar nog ruim op tijd voor mijn verjaardag waar de fiets als cadeau van mijn man voor was. Week 18 ging voorbij en we hoorden niks. Mijn man belde weer. Helaas nog geen fietsen. Het zou voor week 25 worden. Daarna kregen we een brief de levertijd van de fiets van mijn man werd week 35. Hij kon ook een ander kiezen. Mijn man koos een andere. Bij navraag bleek ook mijn fiets nog niet leverbaar week 28 werd gezegd. De week van mijn verjaardag. Helaas ook toen weer erachteraan moeten bellen en weer niet leverbaar. Toen hebben we de bestelling gecanceld. Erg jammer dit.

Ik had graag een fiets gehad maar helaas. Oplossing geen idee.

Stella Fietsen
    Geachte familie Werkman,

Allereerst bieden wij onze welgemeende excuses aan voor de gehele situatie.
    Wij gaan zo als besproken uw klacht intern verder bespreken en hier actie op ondernemen.

Bas Mostert
    Klanttevredenheidsmanager Stella Fietsen

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?