Opgelost door Stella Fietsen: Fietsverzekering, waar we niet om gevraagd hebben, service, klantvriendelijkheid

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 191860
Gebruiker
Mootje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 23 juli jl. een bezoek gebracht aan vestiging Waddinxveen. Na een proefrit en de informatie van de medewerker, besloten wij om 2 Livorno fietsen aan te schaffen. Op de vraag of wij er ook een fietsverzekering bij wilden, hebben wij de vraag gesteld bij welke verzekeringsmaatschappij dit zou zijn. Wij kregen als antwoord: ANWB, dat is dus Unigarant. Aangezien wij meerdere verzekeringen bij de ANWB hebben lopen, en ook deze verzekering daar graag aan wilden toevoegen, besloten wij om de verzekering via hun te regelen.
Binnen een maand een lekke band. Maar we hebben pech hulp onderweg. Helaas, geen pechhulp onderweg maar thuisbrengservice. Een autobergingsbedrijf komt fiets ophalen. Stella gebeld en wat blijkt we zijn niet bij de ANWB verzekerd. Wij willen de verzekering alsnog annuleren omdat we daar niet om hebben gevraagd. Na veel heen en weer gebel is dit mogelijk als wij de € 180 betalen voor de geleverde diensten. 4 oktober een brief aan directie gestuurd, maar geen reactie!

De oplossing

Alsnog een ANWB fietsverzekering, waarin wel pech onderweg hulp is opgenomen. En niet alleen thuisbrengservice. Dit in overeenstemming met de aankoopvoorwaarden!!
De klantvriendelijkheid is erbarmelijk en de service ontoereikend!!
Waar blijft het antwoord op mijn brief aan de directie?

2 reacties

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte mevrouw van Roest,

    Allereerst bied ik u nogmaals onze welgemeende excuses aan voor de gehele situatie.
    Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad en uitvoerig de klacht besproken. Wij hebben uw huidige verzekering per direct beëindigd en een nieuwe bij Unigarant/ANWB voor u afgesloten.
    Zoals ik al aangaf zal ik ook uw klacht intern bespreekbaar maken om deze in de toekomst te voorkomen.

    Ik ga ervanuit uw klacht naar tevredenheid te hebben verwerkt.

    Met vriendelijke groet,

    Bas Mostert
    Klanttevredenheidsmanager
  2. Auteur
    Mootje
    Datum
    Na 2 dagen al gebeld door Stella fietsen. Ik heb het gevoel dat er nu eens echt naar mijn verhaal werd geluisterd. De oplossing was al in kannen en kruiken. De ANWB fietsverzekering is alsnog afgesloten en de andere verzekering kosteloos geannuleerd. Zo kan het dus ook!! Stella beloofd beterschap wat betreft service en klantvriendelijkheid. Bij problemen kan ik altijd de medewerker bellen die mij heeft geholpen. Dus een en al tevredenheid over de oplossing en met onze fietsen! Stella bedankt!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mootje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen