Opgelost door Stella Fietsen: geen gewenste ondersteuning

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 193869
Gebruiker
Loppie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Stella Azurro sinds 1 1/2 jaar en ben niet tevreden over de ondersteuning. Als de accu volledig is opgeladen; geen probleem fiets komt op 25-26 km per uur. En dat merk je dan ook dat de ondersteuning goed werkt. Maar als de accu ook maar "iets" heeft verloren dan zak je naar de 22-23 km per uur, en merk je dat je zwaar moet trappen. Ik heb al een paar keer een monteur aan de deur gehad, en steeds kreeg je de mededeling "het is opgelost"! Dan was het de accu zelf en de laatste keer het onderdeel waar de accu wordt ingeschoven. Maar sorry. Stella dat helpt echt niet. Als je korte ritten maakt zal het geen probleem zijn maar als je 30/40 km wil gaan rijden; krijg je het onderweg wel zwaar. Ik had al eens aangegeven - geen mij een lener voor 2 weken, neem mijn fiets mee en breng hem gerepareerd weert terug. Geen reactie op ontvangen.

De oplossing

Ik heb echt geen idee

2 reacties

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer Langendonk,

    Allereerst bieden wij u onze excuses aan voor de gehele situatie.
    Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u opgenomen om uw klacht te bespreken. Zoals als afgesproken ontvangt u op 24-11 een servicemonteur van ons en deze zal de beloofde afspraak voor u realiseren.

    Wij gaan ervan uit uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Bas Mostert
    Klanttevredenheidsmanager
  2. Auteur
    Loppie
    Datum
    Nu goed te woord gestaan door medewerker van Stella en heeft vooralsnog mijn problemen opgelost. Luisterde goed naar mijn probleem en dat volgende week met een afspraak bij mij thuis opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Loppie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen