Opgelost door Stella Fietsen: Geen levering op dag van de afspraak!

pacmvanschijndel

Woensdag 9 april heeft Stella een 5-tal keren gebeld en 2 maal een voicemailbericht achtergelaten op zowel vaste als mobiele telefoon. Bericht was dat vrijdag de 11e tussen 12 en 3 uur de door ons bestelde 2 fietsen en fietsendrager geleverd zouden worden. Omstreeks 16.40 uur heb ik Stella gebeld met de mededeling dat dit goed was en dus zouden de fietsen geleverd worden. Echter de 11e ( vrije middag genomen) te 15.30 uur was er nog steeds niets. Ik weer Stella gebeld en men zou het uit gaan zoeken en na een kwartiertje belde men terug dat er iets fout was gegaan en ik dit weekend dus niet mijn geplande tochtjes kon gaan maken. Wanneer de fietsen e.d. wel geleverd zouden worden wist men nog niet maar men zou proberen op de door mij opgegeven donderdag de 17e te komen, ik zou zo spoedig mogelijk horen. Tot op heden nog niets, behoorlijk geirriteerd dan maar iets anders verzinnen om weekend door te komen en afwachten maar! Ik was/ ben best pisdig om eerlijk te zijn!!

Duidelijk afspreken wanneer eindelijk de door mij bestelde fietsen e.d. afgeleverd gaan worden en mensen niet het gevoel geven dat men " in de kou staat" !
Wil niet van het contract af maar een kleine compensatie voor mijn vrije middag en voor de irritaties zouden wel op zijn plek zijn!

pacmvanschijndel
    Vandaag (maandag 14 april te 15.20 uur werd mijn vrouw gebeld door Stella dat helaas levering op de door mij gevraagde donderdag niet kon! Het was alleen mogelijk op woensdag, anders werd het een week later!!!!!!!!!!!!!
    Daar we de fietsen toch graag voor het paasweekend wilden hebben, met tegenzin mee ingestemd, maar weer een paar uurtjes vrij nemen dan maar!!! wederom niet blij!
    Stella Fietsen
    Geachte heer Van Schijndel,Allereerst mijn excuses voor de totale miscommunicatie. Wij begrijpen heel goed dat dit voor veel irritatie zorgt, helemaal wanneer u hiervoor een middag vrij heeft genomen. Nogmaals, het mag geen excuus zijn, maar wij zijn een snel groeiende organisatie met daardoor een hoop uitbreiding ook op de afdeling Planning. Hierdoor is er in het doorgeven van uw 'akkoord' voor vrijdagmiddag in de communicatie iets misgegaan. Zoals net telefonisch afgestemd gaan wij het uiteraard voor u oplossen door de fietsen netjes op de voor u meest gunstigste tijdstip uitleveren, zonder dat u daarvoor een extra dagdeel vrij hoeft te nemen. Ter tegemoetkoming doen wij er ook nog een presentje bij die hopelijk uw teleurstelling verzacht.Ondanks dit misverstand wensen wij u ontzettend veel fietsplezier toe en ik verneem graag van u of de levering helemaal naar wens is verlopen.Met vriendelijke groet,Wilco
    Team Stella
    pacmvanschijndel
    Op de door mij gewenste dag zijn de fietsen e.d. keurig afgeleverd door een heel vriendelijke/ aardige monteur/chauffeur. Goede uitleg en zo gehad, gratis onderhoudspakket erbij om de pijn wat te verzachten. Inmiddels al aardig wat kilometertjes weg getrapt en het bevalt heel goed. Start van de relatie met Stella was wat minder maar laten we dat maar snel vergeten en gaan genieten van de fietsen. Al met al toch tevreden!

pacmvanschijndel

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?